Sunday, February 10, 2008

IF-Choose



Left or right?

11 comments:

Anonymous said...

you have a really cool style. ill be back for more! xo

Aude-Noëlle said...

Illustration bien cool, j'aime bien ton style, tres coloré, et tres imaginatif. L'idée est geniale !

Anonymous said...

Hehe fun picture,
great idea :)

All the best,
Ben
www.benpowis.net/lost

Solange said...

Moment de réflection en cette semaine de ton anniversaire.Bonne fête.

Vhrsti said...

Wonderful outstandig works here! You are great illustrator, Isabelle!!!

closa said...

J'adore les tons de vert et la perspective du labyrinthe est "full de hot man!" J'ai hâte de voir Emerise....

Isabelle said...

Ca s'en vient, ca s'en vient. C'est d'ailleurs un peu pour ca que j'attendais de te montrer ceci.J'aurais aime te la presente "live"

Dani Ras said...

Nice work Isabelle! I love it.

imwithsully said...

Excellent concept. Beautiful style!

Natura said...

Interesting composition! Find it very nice too!

Soundproofing Contractors Fort Lauderdale said...

Thanks for a great rread